RPG Fantazy
Wielki Hall
Kodeks.
Idziesz w kierunku swego pokoju. Uchylasz drewniane drzwi i wchodzisz do ciemnego i zimnego pomieszczenia. Gdy tylko świeca którą zapaliłeś świeci jasnym płomieniem, wyciągasz z tobołka książkę. Oprawiona w skórę gruba księga nasi nazwę: "Kodeks Istnienia". Zasiadasz do lektury
Herold
Nastąpił czas zebrania w Wielkim Hallu. Herold Królewski ogłasza wydarzenia które mogą nastąpić oraz sprzedaje pisma. (gazety informacyjne)
Miasto
Komnata Skupienia
Wielka Wieża w środku miasta. Na jej szczycie migoce niebieskawe światło. Idziesz schodami do góry. Drzwi są otwarte, niewiele się zastanawiając wchodzisz. Szereg portali, każdy inny. Czy ośmielisz się rozpocząć przygode w nowym świecie?
Rodzinne Wille.
Idąc ulicami miasta natrafiasz na bardzo piękną okolice. Wille, wszędzie wille. Jeśli należysz do wpywowej rodziny lub jesteś ambasadorem powinieneś się to zatrzymać.
Arena
Walka przed tobą. Dobrze wiesz że może być tylko jeden zwycięzzca.
Prastara Biblioteka
Zakurzone księgi oraz zwoje. Zasiądź za stołem i twórz.
Opera
Wasza muzyka.
Galeria
Wasze dzieła sztuki.
Świat
Pola Bitew
Zażarte boje to tutaj codzienność.
Agora
Wszystko o niczym.
Rubta co chceta.